Eğitim ve Danışmanlıklarımız

*MUTFAK PLANLAMA

Firmanın kurulum aşamalarında belli süreleri kapsayan  fizibilite çalışmalarımızı  yaparız.

Hedeflerimizi belirler ortalama verilerle  bir büyüme  eğrisi de oluştururuz .

Hizmete başlayacağımız noktada  öngördüğümüz  eğrilere yakın değerlerde kapasiteye sahip bir mutfak kurulumuyla  adımızı atmalıyız.Daha küçük kapasiteler kısa vadede yeni yatırım bütçelerini karşımıza çıkarabilecek.

Aynı zamanda iç yerleşim planı da üretim aşamalarına etki  edecek faktörlerin başında  geliyor. Çalışanların kullanımına uygun işi zorlaştırmayacak bir planlama yapılması gerekiyor.

Denetim ve ilerde alınabilecek belgeler için altyapı uygunluğumuzda önemli.

*MARKA YÖNETİMİ VE ÖNEMİ

Pazarlamanın en önemli aşamalarından . Renk seçimlerimizden logo belirlemeye ,

kullandığımız dile , markamızı  temsil edecek sloganlarımıza ve attığımız  her  adımda

tutarlılığımızın devamına  kadar  firmamızın temsilinde önemli bir süreç .

 

*MÜŞTERİ İLETİŞİM YÖNTEMLERİ

İşi ilk aldığımız  dönem memnuniyetin de maksimum olduğu bir zamanı  ifade eder.

Büyük veya küçük her işletmede memnuniyet eğrimiz  pozitif  yönde ivme kazanmaz

dalgalanmalar şeklinde  devam  eder. Zaman içerisinde aslında gerçeği ifade etmeyen yükselmelerde şikayetler sonucu yaptığımız dönüşlerdir.

Olumsuz bir referans zaman içerisinde  iş kaybına sebep olacak, bizim yerimize firmamızı tanıtacak olumlu referanslar da benzer şekilde yeni müşterilerin kapımızı  çalmasını  sağlayabilecektir.

 

 

*SATIN ALMA

Finansal yapımız , gücümüz bizim mevcut andaki şartlarımızı belirleyecek.

Kendi şartlarımızda maksimum karlılık sağlayabilecek çalışmalarla stratejilerimizi belirlemeliyiz.

Sektördeki gücümüzün artması verdiğimiz güvene ve zaman içerisinde rakamlara paralel olarak pozitif ivme kazanmaya başlayabilecek.

Yine bu süreç yönetiminde bu noktada görevlendirdiğimiz personellerin  eğitim süreçleri de danışmanlık desteklerimiz  arasında yer alıyor .

*SATIŞ VE PAZARLAMA

Neden biz ? Yüzlerce firma arasından  müşteriye nasıl bir fark oluşturmalıyız ki seçilelim.

Aslında yapmaya  çalışacağımız  zaman içerisinde kendimizi  anlatmaya  gerek kalmadan adımların bize  dönmesini  sağlayabilmek .Başarılı oluruz veya olamayız ama odağımız  bu olmalı.

*PROJE YÖNETİMİ

Üretim noktalarında yönetici olarak konumlandırdığınız personellere verilecek eğitimlerimizin arasında yer almakta.

Personel idaresi, müşteri ilişkileri , maliyetler ,bütçeler , sipariş yönetimi,menü planlama ,nakit akış yönetimi , iş güvenliği , gıda güvenliği gibi  bulunduğu  noktada yapılması gereken tüm detaylara yönelik bilgilendirmeleri içermektedir.

 

 

*MENÜ PLANLAMA

Mevcut planlanan bütçe sınırları içerisinde , hizmet verilecek grubun ihtiyaçları ,

mevsim şartları , coğrafi koşullar   vb.  etki  edebilecek tüm detayların değerlendirilmesiyle ,örnek çalışmalarla da renklendirilerek kalıcılığı  arttıracak bir eğitim sunuyoruz.

 

*MALİYET HESAPLAMA

Menü planlamaya başladığımız anda hesaplamalara da başlamamız gerekiyor.

Bu süreçte  ;

– planlanan  maliyetler

-günlük , aylık maliyet hesaplamaları

-yıllık bütçe  hesaplamaları

Tüm veriler  değerlendirildiğinde  alınması gereken aksiyonlarla ilgili örneklemeler yapıyor olacağız.

Sunduğumuz hizmetin maliyetinin hesaplanması standartlarımızı  devam ettirebilmemiz , kendimizi  ve bulunduğumuz  noktayı net olarak değerlendirebilmemiz açısından çok kritik bir önem taşıyor.

 

*TEKNOLOJİ VE FİRMAMIZA UYGUN PROGRAM  SEÇİMLERİ

Maliyetle  bağlantılı olarak karşımıza çıkıyor. Firma ihtiyaçlarınıza uygun size cevap verecek program seçiminizde  de ve sonrasında  da dilerseniz  destek vermeye  devam  ediyoruz.

*GIDA  GÜVENLİĞİ , İŞ GÜVENLİĞİ

Standartlara  uygun  olarak  personellere  verilecek  eğitimler  arsında  yer  almakta.

*TAKIM ÇALIŞMALARI

Bu  kapsamda  personele yönelik kişisel gelişim , iletişim , takım çalışmasının  önemi  ,

bütün olarak düşünmenin  katkıları gibi konular    biraz  eğlenceli  ve  katılımcıların aktif  rol aldığı  sunumlarla  renklendirilecek bir eğitim sürecimiz olacak.

 

*GÖRSEL TASARIM  VE SUNUM

Görsel tanıtımlarımız , hizmet noktalarında ki sunumlarımızın imzamız niteliğinde  olduğunu unutmamalı ve bizi hatırlatacak detaylar  olduklarından hafızlarda kalıcılığı  arttıracak yönde  çalışmalar  yapmalıyız.